سرعت رشد لیمو عمانی در مناطق مختلف

لیمو عمانی تازه خریداری شده از بازار محلی سه بار در آب استریل در آزمایشگاه شسته شد. پوسته‌های جدا شده در قفسه‌های آب‌گیری مواد غذایی در فر در دمای 95 تا 105 درجه فارنهایت آب‌گیری شدند.

چهار رژیم غذایی آزمایشی به صورت فرموله شد: بدون DLP برای گروه شاهد و با DLP در 1، 2.5، و 5 گرم در کیلوگرم. مواد به صورت جداگانه در آسیاب پتکی پودر شده و از طریق مش 60 میلی متری الک شدند. خوراک ها با نسبت لازم از هر عنصر تهیه و کاملاً مخلوط شدند.

افزایش وزن و نرخ رشد ویژه در گروه تغذیه شده با رژیم غذایی پوست لیمو عمانی و گروه A. sorbia قبل و بعد از آن پس از تغذیه با رژیم غذایی پوست لیمو خشک در سطوح 2.5 گرم و 5 گرم در کیلوگرم به طور قابل توجهی افزایش یافت (05/0 > P) در مقایسه با گروهی که بدون رژیم DLP و با 1 گرم رژیم غذایی پوست لیمو خشک تغذیه شدند.

ضریب تبدیل خوراک در شرایط بدون چالش به طور قابل توجهی افزایش یافت (P <0.05) هنگامی که با 2.5 و 5 گرم در کیلوگرم رژیم غذایی پوست لیمو عمانی ورقه ای خشک تغذیه می شد، در حالی که گروه A. sorbia که با رژیم غذایی به چالش کشیده می شد.

آبزی پروری فشرده و نیمه متراکم از جوراب با تراکم بالا استفاده می کند و خوراک مکمل را برای تولید بالاترین درآمد فراهم می کند. در عین حال، شرایط شلوغ، شیوع بیماری های مختلفی را ایجاد می کند که توسط باکتری ها، ویروس ها و انگل ها ایجاد می شود. برای جلوگیری از مشکلات باقی‌مانده‌های دارو و میکروب‌های مقاوم به دارو در غذاهای آبی، چندین محرک ایمنی گیاهی یا مشتقات آنها همچنان جایگزین ایده‌آل هستند زیرا سرعت رشد، هماتولوژی و بیوشیمیایی بهتری را افزایش می‌دهند.

در نتیجه، این مطالعه مستند می کند که روهو بدون چالش و چالش برانگیز با A. sorbia منجر به بهبود سرعت رشد، آنتی اکسیدان و وضعیت فیزیولوژیکی، افزایش پاسخ ایمنی سازگار ذاتی، و تعدیل بیان آنتی اکسیدانی و ژن مرتبط با ایمنی در هنگام درمان با پوست لیموی خشک می شود. در سطوح 2.5 و 5 گرم کیلوگرم-1. با این وجود، قبل از ترکیب محصولات جانبی مرکبات و لیمو عمانی فله ای به عنوان مکمل خوراک، تحقیقات دقیق در سایر ماهی ها و حیوانات مورد نیاز است.

  • منابع:
    1. Growth rate of dried lemon

  • تبلیغات:
  1. اخذ نمایندگی آبلیمو 1 لیتری شیشه ای

  2. باربند وانتی که از لوله پلیکا ساخته شده است!

  3. فروشگاه فروش دستگاه صنعتی سبزی خردکن

  4. قیمت عمده سطل پلاستیکی در اصفهان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.