از لوله و اتصالات نوین پلاستیک به عنوان آنتن تلویزیون استفاده کنید!!

سیستم لوله و اتصالات از پلی وینیل کلراید PVC-U غیر پلاستیکی به رنگ نارنجی قهوه ای ساخته شده است.

از ویژگی های خاص لوله و اتصالات نوین پلاستیک ما استفاده از واشر مخصوص Sewer-Lock می باشد.

این واشر دو تکه با نصب خودکار در مرحله تولید، سفتی و دوام کامل سیستم را تضمین می کند و همچنین زمان مونتاژ لوله را کاهش می دهد، لوله های پی وی سی با آب بند تک لبه نیز موجود است.

لوله های PVC را می توان با طیف گسترده ای از منهول ها و سیستم Pragma® تولید شده در شرکت ما ترکیب کرد.

لوله های فاضلاب سازه PVC-U با هسته فوم دار (coex) با قطر 110 تا 400 میلی متر در کلاس سختی SN 2، SN 4 و SN 8 kN/m2 بسته به قطر تولید می شوند.

لوله ها دارای آب بند لب در سوکت هستند، لوله ها برای استفاده در خارج از سازه های ساختمان در نظر گرفته شده اند (با علامت “U” مشخص شده اند).

لوله

حلقه گیره ای که در طول فرآیند شعله ور شدن فشار می یابد، از حرکت واشر جلوگیری می کند، آن را در موقعیت مناسب نگه می دارد و از جدا شدن آن از سوکت، جابجایی در شیار سوکت جلوگیری می کند و از پیچ خوردن واشر (پیچ خوردگی) جلوگیری می کند.

هر دو حلقه که به طور دائم به یکدیگر متصل هستند، به هر دو سوکت و انتهای لوله وارد شده نزدیک می شوند.

طراحی خاص آب بندی ها باعث می شود که نیروهای لازم برای مونتاژ سیستم قفل فاضلاب بسیار کمتر از آب بندی های سنتی باشد.

Pipelife لوله های فاضلاب PVC-U را با واشرهای Sewer-Lock با استفاده از فرآیند ترموفرمینگ خودکار تولید می کند که در آن، پس از پلاستیکی شدن انتهای اسپیگوت در دمای بالا، شیار سوکت به صورت جداگانه در اطراف واشر Sewer-Lock تشکیل می شود و در نتیجه یک اتصال مکانیکی جدا ناپذیر ایجاد می شود.

فناوری ثبت اختراع باعث می شود که بعداً واشر را از سوکت خارج کنید و امکان ورود خاک به زیر واشر را از بین می برد و اتصال بادوام و محکم را تضمین می کند.

لوله های Pipelife Sewer-Lock با علامت کریستال یخ مشخص شده اند، به این معنی که می توان از آنها در مناطقی که ساخت شبکه در دمای کمتر از – 10 درجه سانتیگراد انجام می شود استفاده کرد.

استحکام بالای لوله های SN 12 و اتصالات SN 12 امکان نصب در مکان هایی با بار مکانیکی بالا SLW 40, SLW 60 را فراهم می کند.

لوله‌ها و اتصالات با واشر Sewer-Lock که از جدا شدن واشر از سوکت کشیده جلوگیری می‌کند (از ورود کثیفی به زیر واشر جلوگیری می‌کند و محکم بودن اتصال به خروج فاضلاب و نفوذ آب‌های زیرزمینی را تضمین می‌کند).