با خرما پیارم در ترکیه چای خوش طعم دم کنید!!!

خرما را می توان به راحتی از سایر میوه های خرما تشخیص داد. تیره نخل خرما در مجموع شامل 14 گونه است.

حتی اگر درخت خرما از نظر اندازه و بافت متفاوت باشد، ویژگی های میوه مشخص است.

خرما را می توان به صورت تازه از خرما یا به صورت خشک مصرف کرد، اگر تازه از درخت خرما می آیند، باید مطمئن شوید که از قبل زرد شده اند و دیگر سبز نیستند.

خرما پیارم در ترکیه طعم شیرینی دارد و کمی احساس پشمالو روی زبان می گذارد، وقتی خشک می شوند بسیار شیرین و فوق العاده خوشمزه هستند.

نخل خرما به راحتی با میوه های درشت خود یعنی خرما از سایر درختان نخل متمایز می شود.

خرما

تنها چیزی که در اینجا باید به آن توجه کنید این است که هنگام برداشتن خرما های افتاده، هیچ یک از خرما ها از درخت نخل روی سر شما نمی افتد.

این نه تنها می تواند دردناک باشد، بلکه می تواند زندگی را نیز تهدید کند.

گوشت خرما سرشار از چربی و قند است، یک بمب کالری واقعی، مانند سایر میوه های خرما. ایده آل به عنوان غذای بقا و میان وعده قدرت.

روغن خرما مانند روغن خرما ارگانیک میتوزو، بومی، بسته 1 عددی (1…) نیز در آشپزخانه استفاده می شود و جایگزین سالم تری برای سایر روغن های پخت و پز می باشد.

علاوه بر گوشت نارگیل، آب نیز مورد توجه است؛ نخل نارگیل در سواحل دریای کارائیب رشد می کند. در جاهایی که آب شیرین کم است.

آب نارگیل به نجات بسیاری از کشتی‌های غرق‌شده تبدیل شد. مستقیماً از میوه نوشیده می شود و لازم نیست قبل از مصرف بیشتر پردازش شود.

صدها گونه نخل وجود دارد، همانطور که بین 14 نخل مختلف تمایز قائل شد، در بین نخل های روغنی نیز ویژگی های متمایزی وجود دارد.

وجه مشترک همه آنها این است که می توان از میوه ها به عنوان غذای اضطراری در مواقع اضطراری استفاده کرد.

با این حال، از آنجایی که برخی از میوه‌های نخل از نخل‌های روغنی حاوی آلکالوئید آرکولین هستند (در دوزهای کوچک، هنگام خوردن میوه‌های کمتر مشکلی ایجاد نمی‌شود)، باید از قبل فرآوری شوند تا در قسمت امن باشند.