با فروش لباس چند تکه نوزادی در منزل خود پولدار شو!!!!

نوزادان، به ویژه نوزادان، پوست بسیار حساسی دارند.

بنابراین، هنگام خرید لباس چند تکه نوزادی، بیشتر والدین به انتخاب قطعاتی که از پنبه ساخته شده اند، موکول می شوند.

با این حال، جایگزین هایی مانند پارچه های مبتنی بر سویا نیز وجود دارد که پایدار هستند (محیط زیست ملایم) و صاف ابریشمی (مناسب برای نوزادان) هستند که برای لباس نوزاد مناسب است.

بنابراین توصیه ما این است که پارچه هایی مانند پنبه (به خصوص پنبه ارگانیک)، آزلون از سویا و ابریشم مصنوعی از بامبو را در نظر بگیرید.

این پارچه ها از طبیعت و یا برگرفته از منابع طبیعی هستند و دارای خواص خوبی هستند تا برای لباس نوزاد مناسب باشند.

از رنگ های روشن خودداری کنید زیرا ممکن است حاوی مواد فلورسنت باشند.

لباس های کودک ساخته شده از موادی مانند نایلون و پلی استر ممکن است باعث حساسیت و ناراحتی پوست به دلیل ناتوانی در جذب رطوبت و تنظیم دمای بدن نوزاد شوند، بنابراین باید از آنها اجتناب شود.

لباس نوزادی

هنگام خرید لباس کودک، ایمنی ضروری است و گاهی اوقات توسط والدین و خانواده های پرمشغله نادیده گرفته می شود.

سالانه میلیون ها لباس کودک به دلیل رعایت نکردن استانداردهای ایمنی فراخوانی می شود. از این رو، خرید لباس‌های کودک که نگرانی‌های ایمنی را ایجاد نمی‌کنند، حیاتی است.

هیچ گونه لباس کودک با تزئینات مانند پاپیون، دکمه، گل و قلاب نخرید زیرا می تواند باعث خفگی شود.

اگر یک قطعه باید دارای تزئینات باشد، آنها باید محکم وصل شوند. همچنین از چیدن لباس های دارای بند کشی و کمری خودداری کنید زیرا خطر خفه شدن را به همراه دارند.

هنگام خرید لباس خواب کودک، یا لباس‌هایی را انتخاب کنید که از پارچه‌های مقاوم در برابر شعله (دارای مواد شیمیایی درمان شده) ساخته شده‌اند یا مناسب برای محافظت از نوزادان در برابر سوختگی.

این به ویژه برای لباس خواب نوزاد 9-14 ماهه کاربرد دارد – نوزادان در این مرحله بسیار متحرک هستند.

خرید یک لباس مجلسی بچه گانه شایان ستایش برای نوزاد فقط برای اینکه آن را خیلی کوچک بداند باعث ناامیدی و دردسر زمان و تلاش برای تعویض است.

مطمئن شوید که لباس مناسب کودک را می خرید. اندازه مناسب نه تنها راحت است بلکه به کودک اجازه می دهد به راحتی حرکت کند. نوزادان با سرعت شگفت انگیزی رشد می کنند، مطمئن شوید که در هنگام خرید، نرخ رشد را در نظر بگیرید.

اگر از اندازه مناسب کودک خود مطمئن نیستید، اکثر لباس ها دارای اندازه های استاندارد هستند تا شما را راهنمایی کنند.

با این حال، به خاطر داشته باشید که اینها دستورالعمل های کلی هستند و اغلب نوزادان در بین اندازه ها قرار می گیرند (به عنوان مثال، قد آنها 3-6 ماه و وزن آنها 6-9 ماه است).