با مبل راحتی 7 نفره ال دیگر نیازی به سرویس خواب ندارید!!!

آیا زمان انتخاب مبلمان روکش شده برای خانه فرا رسیده است؟ یا شاید قصد دارید مدل فعلی را با مدل جدیدتر جایگزین کنید؟

مبل، کاناپه یا کاناپه؟ تفاوت آنها چگونه است؟ چه چیزی را انتخاب کنیم؟ مقاله ما را بخوانید و تمام مدل های مبلمان روکش شده را کشف کنید!

مبلمان روکش شده برای استراحت نه تنها از نظر نام متفاوت است.

یک مثال کامل، معضل ابدی است که بسیاری را در شب بیدار نگه می دارد؛ مبل یا کاناپه؟ تفاوت در درجه اول در امکان استراحت راحت است.

مبل راحتی 7 نفره ال بر اساس جعبه ای است که اجازه می دهد تا راحت باز شود.

مزایای اصلی همه کاره بودن، کاربردی بودن و سهولت تبدیل مبلمان از صندلی به تخت است.

مبل اتاق نشیمن، با این حال، در اصل امکان باز شدن را نمی داد.

می‌توانستید راحت بنشینید و روی آن دراز بکشید، اما مبلمان همیشه یک شکل بود، بدون اینکه امکان باز شدن داشته باشد، مزیت اصلی آن راحتی عالی بود – خیلی بیشتر از مبل.

مبل

مبل صندلی پایینی دارد که بسیار نرم است. دشوار است که به این سوال بدون ابهام پاسخ دهید: مبل یا کاناپه؟ شایان ذکر است که مبل ها مبلمان تاشو هستند و مبل ها نیستند، به این معنی که تفاوت قابل توجهی در ویژگی های عملکردی دارند.

کاناپه ها مبلمان اتاق نشیمن هستند که کاربردی هستند و کاربردهای زیادی دارند، مبل ها محصولاتی هستند که حتی بالاترین انتظارات را در مورد راحتی و آرامش برآورده می کنند.

مبل بر روی مدل مبلمان چند منظوره ساخته شد که قرار بود برای نشستن و خواب استفاده شود.

زنان و کاناپه های آمریکایی وظایف مشابهی داشتند. شکل فعلی مبلمان در ربع سوم قرن بیستم رایج شد.

نام “مبل” از ورسای، یک کاخ سلطنتی در نزدیکی پاریس گرفته شده است، مبلمانی است که از نظر کارایی و ظاهر می تواند بین مبل و کاناپه قرار گیرد.

برای نشستن حداکثر 3 نفر طراحی شده است، پایه آن یک صندوقچه مستطیل شکل است که می توانید سرویس خواب و دو قاب روکش دار را در آن پنهان کنید که با اتصالات فلزی به سینه و به یکدیگر متصل می شوند.

باز شدن آن بسیار ساده است. بالا بردن یک قاب به شما این امکان را می دهد که یک تکیه گاه راحت را تضمین کنید و از مبلمان می توان برای نشستن و استراحت در طول روز استفاده کرد.

موقعیت قاب مکانی برای خواب و دراز کشیدن ایجاد می کند، مبل تختخواب شو معمولاً اضلاع کوتاه تری دارد که معمولاً نرده هایی دارند.

این یک مبلمان جهانی است که در یک فضای کوچک نیز کار خواهد کرد؛ این یک انتخاب خوب برای یک آپارتمان استودیویی کوچک است که هر سانتی متر فضا در آن مهم است.

در روز به عنوان مکانی برای نشستن و در شب به عنوان یک تخت خدمت می کند.