تنها نمایندگی جاروبرقی های رباتیک سامسونگ اقدام به فروش تلویزیون 32 اینچ از همین برند کرد

نگهداری و نگهداری مواد غذایی همیشه بخشی ضروری از وجود انسان بوده است و یخچال در آشپزخانه شما اکنون نشان دهنده هزاران سال نوآوری در یخچال است. تاریخچه یخچال شامل روش‌های نگهداری طبیعی، پیشرفت‌های تکنولوژیکی و ویژگی‌های جدیدی است که به ما کمک می‌کند تا غذای خود را به طور موثرتری سرد نگه داریم.

بسته به آب و هوا، تمدن های باستانی با استفاده از روش های خنک کننده طبیعی که در دسترس بودند، غذا را حفظ می کردند. مردم با ذخیره مستقیم غذا در آب سرد یا بریدن یخ برای خانه های یخی از رودخانه ها و دریاچه ها استفاده می کردند و قیمت جاروبرقی رباتیک سامسونگ را بسیار به صرفه می دانستند. گودال های ذخیره سازی در زمین پر از برف یا یخ بودند و اغلب با مواد عایق مانند کاه یا خاک اره پوشانده می شدند.

خانه های یخی روی دریاچه ها و رودخانه ها هنوز راه های موثری برای خنک نگه داشتن غذا قبل از اختراع الکتریسیته بودند. اگر یخ یا برف گزینه‌ای نبود، ذخیره‌سازی زیر آب یا زیرزمینی، مانند زیرزمین‌های سرد، یخچال را فراهم می‌کرد.

مردم همچنین با استفاده از تکه های یخ یا برف در جعبه هایی که با مواد طبیعی مانند خاک اره یا جلبک دریایی عایق بندی شده بودند، شروع به ساخت جعبه های یخ خود برای نگهداری سرد کردند و چون از اینترنت استفاده زیادی داشتند قیمت تلویزیون سامسونگ 32 اینچ دست دوم را از اینترنت هایشان دریافت می کردند.

جعبه‌های یخی ساخته شده که به یخچال‌های مدرن نزدیک‌تر به نظر می‌رسند در دهه 1800 رایج شدند. این طرح ها شامل سازه های فلزی یا چوبی عایق بندی شده از نوع کابینت با سینی یا محفظه ای بود که بلوک بزرگی از یخ را در خود جای می داد. این بلوک های یخ به طور منظم به خانواده هایی با جعبه یخ تحویل داده می شد.

اولین نمونه از سینما خانگی اسنوا توسط پروفسور اسکاتلندی ویلیام کالن به نمایش گذاشته شد. در سال 1748، او اثر خنک کنندگی تبخیر سریع مایع به گاز را مشاهده و نشان داد، اما این روش را در عمل استفاده نکرد.

فرآیند تبرید مکانیکی مدرن که امروزه می شناسیم، از کار مخترعان متعدد در دهه 1800 رشد کرده است. ژاکوب پرکینز آمریکایی اولین سیستم ساید بای ساید را در سال 1834 اختراع کرد و قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی 40 فوت را 500 دلار اعلام کرد. در حالی که پروفسور آلمانی کارل فون لینده در اواخر دهه 1800 فرآیند جدیدی را برای مایع شدن گازها به ثبت رساند. نوآوری های یخچال منجر به تبرید تجاری گسترده در اواخر قرن بیستم برای صنایعی مانند آبجوسازی و کارخانه های بسته بندی گوشت شد.

در سال 1913، فرد دبلیو ولف آمریکایی اولین یخچال برقی خانگی را اختراع کرد که دارای یک واحد تبرید در بالای جعبه یخ بود. تولید انبوه یخچال های خانگی در سال 1918 آغاز شد، زمانی که ویلیام سی دورانت اولین یخچال خانگی را با کمپرسور مستقل معرفی کرد.

  • منابع:
  • تبلیغات:
    1. انتخاب تخت بیمارستانی و نحوه استفاده از آن
    2. تأثیر تایل بر آکوستیک داخلی
    3. ترمز بریدن کامیون لوله پلیکا که منجر به بستن بزرگراه شد!
    4. شادی یک فرد پس از دریافت 100 کیلو طلا رایگان