توری پلیسه ای طرح دار اصلا کثیف نمی شود

همان گونه که در جریان هستید توری پلیسه ای طرح دار یک توری ضد باکتری فوق العاده با عملکرد است که می تواند رشد باکتری ها و ویروس ها را کاهش دهد.

در حضور نور، رطوبت و اکسیژن، یک عامل تصفیه کننده تولید می کند که مواد آلی ( باکتری ها، ویروس ها و قارچ ها ) را به دی اکسید کربن و آب تبدیل می کند.

توری با دید بالا از یک توری بسیار ظریف تشکیل شده است که تاثیر بصری را به حداقل می رساند. برای اطمینان از دید واضح محیط خارجی طراحی شده است . همچنین در نسخه دو رنگ خاکستری/مشکی موجود است.

توری صفحه نمایش حیوانات خانگی که ضد برش نیز نامیده می شود ، به دلیل ساختار محکمی که دارد در حضور حیوانات خانگی ایده آل است.

این دقیقاً برای مقاومت در برابر خط و خش طراحی شده است و فقط برای صفحه نمایش ثابت موجود است. در مورد پشه بندهای رول آپ توری توف اسکرین توصیه می شود که در حضور حیوانات خانگی نیز مقاوم است.

توری
مگس ها، زنبورها و پشه ها همیشه مهمانان ناخواسته داخل خانه هستند. سیستم های توری پلیسه یک راه موثر برای جلوگیری از ورود این حشرات و در نتیجه نیش و تکثیر میکروب ها است.

دستکاری سیستم ها ساده است و عملکرد پنجره ها، کرکره ها و کرکره ها بدون تغییر باقی می ماند تا تبادل هوا کارآمد حفظ شود.

رینیت آلرژیک یکی از شایع ترین آلرژی ها در سوئیس است. حدود 20 درصد از ساکنان سوئیس از سوزش چشم، خارش بینی یا عطسه آزار دهنده رنج می برند. سیستم های حفاظت از گرده EgoKiefer می تواند این نوع علائم را به میزان قابل توجهی کاهش دهد:

در واقع، مش های محکم و ریز محافظت خوبی در برابر گرده گل ها، خواه از درختان، علف ها، درختچه ها، غلات یا گیاهان وحشی باشد. سیستم های حفاظت از گرده و حشرات را نیز می توان با هم ترکیب کرد، بنابراین یک راه حل واحد ایجاد کرد که به شما امکان می دهد پنجره ها را در بهار و تابستان باز نگه دارید.

با استفاده از توری پلیسه طرح دار ابتکاری ما و راه حل های دیگر برای محافظت در برابر حشرات، می توانید خانه خود را به قلعه ای تبدیل کنید که در آن حشرات اجازه ورود ندارند.

به لطف توری پلیسه ظریف پرده های مگس – پشه ها، مگس ها، زنبورها، عنکبوت ها و سایر آفات شانسی برای ورود به فضای زندگی شما از طریق پنجره ها، درها، یا چاه های روشن در زیرزمین ندارند.

می‌توانید در ماه‌های تابستان اتاق‌های خود را بدون مشکل تهویه کنید و از اوقات گرم سال بدون نگرانی و بدون صدای وزوز آزاردهنده یا گاز گرفتن‌های دردناک لذت ببرید!