دستکش جراحی پودری به عنوان بهترین جایگزین برای دستکش جراحی مدی اسمارت شناخته شد!

در طول مرحله 3 ساعته، شرکت کنندگان از روش استاندارد مطابق با EN 12791 استفاده کردند، که بیان می کند که باید از دستکش های خود مانند شبیه سازی جراحی استفاده کنند. در صورت سوراخ شدن دستکش جراحی پودری، شرکت کننده باید حذف شود.

پس از 3 ساعت دستکش توسط شخص دوم بدون آلودگی پوشیده شد و نوک انگشتان هر دو دست در پتری ظروف – یک عدد برای هر دست – پر از 10 میلی لیتر خنثی کننده معتبر (90 گرم در لیتر پلی سوربات 80، 9 گرم در لیتر لسیتین) ماساژ داده شد.

3 گرم در لیتر هیستیدین و TSB) در برابر کلرهگزیدین فعال است و به آرامی به مدت 1 دقیقه ماساژ داده می شود. کشت های سطحی کمی روی صفحات آگار سویا تریپتون (صفحات TSA؛ Caso agar®، Merck) با استفاده از نوک پیپت استریل و پخش کننده های استریل از همه محلول های نمونه برداری و رقت های اعشاری آنها تهیه شد.

صفحات آگار تا 48 ساعت در دمای 1±36 درجه سانتی گراد انکوبه شدند. پس از انکوباسیون، واحد تشکیل کلنی (cfu) در هر میلی لیتر شمارش و برای هر مرحله رقت ثبت شد. تعداد cfu در هر میلی لیتر مایع نمونه گیری با ضرب تعداد پلیت در ضریب رقت محاسبه شد.

علاوه بر ثبت شمارش cfu/mL، شمارش زنده به لگاریتم اعشاری، در صورت لزوم، تبدیل شد. به دلایل محاسباتی، مقادیر “0” (log10 0 = −∞) روی “1” تنظیم شد (log10 1 = 0).

فاکتورهای کاهش لگاریتمی (log10 RFs) به عنوان تفاوت درون فردی مقادیر log10 قبل از درمان منهای مقادیر log10 پس از درمان پس از 3 ساعت برای هر نوع دستکش جراحی مدی اسمارت به طور جداگانه محاسبه شد. RFs Log10 به عنوان میانگین ± انحراف استاندارد (± انحراف معیار)، با فاصله اطمینان 95٪ (CIs) و محدوده بیان شد.

میانگین log10 RFs برای تفاوت معنی‌دار آماری بین گروه‌های مورد آزمایش (A/B؛ B/C؛ C/A) با استفاده از آزمون T زوجی دو دنباله مورد آزمایش قرار گرفت. مقادیر منفی در صورت وجود به مقادیر مثبت اصلاح شدند. تمامی آزمون‌های معنی‌داری به‌صورت آزمون‌های دو طرفه با آلفا در سطح 5 درصد اجرا شد.

تفاوت معنی‌داری بین میانگین تعداد باکتری‌های قبل از درمان در هیچ یک از آزمایش‌های آزمایشی مشاهده نشد (داده‌ها نشان داده نشده است). میانگین ها بین 4.39 و 4.55 log10 بود و بنابراین EN 12791 را برآورده می کرد که به مقادیر پیش تصفیه بالاتر از 3.5 log10 نیاز دارد.

پس از آنتی‌سپیس جراحی دست با استفاده از 60% v/v n-پروپانول و زمان پوشیدن 3 ساعت دستکش A (دستکش جراحی ضد میکروبی) کاهش log10 2.67 بود و در دستکش جراحی بدون پودر استاندارد log10 1.96 (دستکش B) و log10 (دستکش جراحی ضد میکروبی) log10 (دستکش B) و log10 (68/1) بود. ج) به ترتیب.

به طور کلی، پس از 3 ساعت استفاده، دستکش جراحی دیسپومد ضد میکروبی (دستکش A) کاهش log10 بیشتری را نشان داد، در حالی که دستکش های جراحی غیر میکروبی (دستکش B، دستکش C) کاهش log10 کمتری را نشان دادند.

  • منابع:
    1. Chlorhexidine-coated surgical gloves influence the bacterial flora of hands over a period of 3 hours

  • تبلیغات:
    1. براق کردن کاشی آشپزخانه با استفاده از روغن موتور
    2. خرید مستقیم براق کننده قلع
    3. مرجع پخش پمپ آبیاری باغ
    4. مرکز پخش نرمه گندله سنگ آهن