دفتر 100 برگ موجب دعوای 2 دانش آموز در مشهد شد

اولین انتخاب دانش آموزان برای شروع سال جدید دفتر 100 برگ که در بین لوازم تحریر جایگاه ویژه ای دارد زیرا کاربرد فراوانی دارد.

نوت بوک یک دفترچه یادداشت بصری و سبک وزن است که هنگام نوشتن یادداشت ها، یادداشت ها، ایمیل ها، پیام ها، لیست های خرید، لیست کارها و غیره، تجربه ویرایش سریع و آسان دفترچه یادداشت را به شما می دهد. یادداشت برداری با Notepad ساده تر از هر برنامه یادداشت یا یادداشت دیگری است.
شما می توانید یادداشت ها و چک لیست های حاوی متون، تصاویر با یادآوری، پین، قفل و غیره ایجاد کنید.

علاوه بر این، می‌توانید یادداشت‌ها را هر طور که دوست دارید سازماندهی کنید و با هرکسی به اشتراک بگذارید یا یادداشت‌های پشتیبان را در دستگاه‌های جدید خود تهیه کنید.
اساس امنیت درک نحوه جمع آوری و اشتراک گذاری داده های توسعه دهندگان است. حفاظت از حریم خصوصی و امنیت داده ممکن است بر اساس استفاده، منطقه و سن متفاوت باشد.

توسعه دهنده این اطلاعات را ارائه کرده است و ممکن است در طول زمان آن را به روز کند.

دفتر
پیدا کردن برنامه ای در یک دستگاه تلفن همراه که به عنوان یک دفترچه یادداشت عمل می کند.

حتمالاً یکی از مفیدترین چیزها برای کسانی است که حاشیه نویسان عالی درس ها، یادداشت ها، افکار هستند یا به سادگی برای کسانی که به طور کلی می خواهند از هدر رفتن کاغذ جلوگیری کنند.

یادداشت برداری روی یک دستگاه نیز برای جلوگیری از گم شدن مطالب نوشته شده روی برگه مفید است. برنامه ای که به عنوان یک نوت بوک عمل می کند برای همه مناسب است، حتی برای کسانی که به سادگی می خواهند لیست خرید را علامت گذاری کنند.

یکی از محبوب ترین ویژگی های Evernote انعطاف پذیری و قابلیت تعویض آن است.

در واقع، کاربری که از اپلیکیشن استفاده می‌کند، می‌تواند از دستگاهی که می‌تواند گوشی هوشمند باشد، شروع به یادداشت‌برداری کند و سپس همان یادداشت را از دستگاه دیگری بدون مشکل ادامه دهد. دیگر ویژگی های جالب اسکن متن در عکس ها و یک موتور جستجوی قدرتمند است.