طراحی مدولار و سفارشی سازی (با محدودیت)

چیزی که ما دوست داشتیم: فلوید فقط دو مدل مبل می فروشد، بنابراین اگر می خواهید ظاهر زیادی را مرور کنید، اولین جایی نیست که باید به آن بروید. اما فلوید برای طرز تهیه مربای هویج غلیظ و کسانی که خواهان یک مبل مدولار با سبک مدرن هستند، با قیمتی در حدود 2000 تا 2500 دلار برای هر دو سبک در سایزهای سه نفره، یک مکان مناسب است.

مبل (که مدرنیسم اسکاندیناوی را با ظاهری شیک و بالشی ترکیب می کند) و The Sectional (که شیک و مدرن است) تا حدودی گیج کننده نام گذاری شده اند. هر کدام از اندازه های دو نفره تا اندازه های مقطعی در دسترس هستند. ما هنوز The Sectional را آزمایش نکرده‌ایم، اما قصد داریم در آینده طریقه مصرف زیره سبز برای لاغری شکم را انجام دهیم.

ما مبل را (در پیکربندی سه نفره با صندلی صندلی) برای بیش از دو سال آزمایش کرده‌ایم و روزانه از آن استفاده می‌کنیم. و ما در مورد ساختار قاب، که فولاد را با تخته سه لا توس و پایه های فولادی ترکیب می کند، مطمئن هستیم. بر خلاف بسیاری از مبل ها، The Sofa هیچ تعلیقی ندارد. بالشتک های دوبل فوم به سادگی روی یک پایه تخته سه لا با لایه نازک قرار می گیرند.

این بدان معناست که The Sofa علیرغم ظاهر دلپذیرش فاقد جهش است. Sectional از یک تعلیق فنری تخت استفاده می کند که باید فنری بیشتری را ارائه دهد (تعرفه گذاری خدمات پرستاری شامل چه کسانی میشود؟).

The Sofa و The Sectional هر دو در پیکربندی های دو نفره، سه نفره و سکشنال موجود هستند. سکشنال که فلوید در سال 2021 معرفی کرد، می‌تواند در طرح‌بندی‌های مختلفی ترتیب داده شود و هر واحد از پیش مونتاژ شده با گیره‌ها (PDF) متصل می‌شود.

پیکربندی مبل انعطاف پذیری کمتری دارد—به عنوان مثال نمی توانید یک مبل دو نفره را به سه نفره تبدیل کنید. اما اگر ماژول صندلی را اضافه کنید، می توانید بدون ابزار آن را از یک طرف به سمت دیگر عوض کنید. طبق تجربه ما، انجام این کار ساده است، و در کل متوجه شدیم که مونتاژ The Sofa ساده است، هرچند با دو نفر آسان تر است.

برای هر دو مدل مبل، باید به دستورالعمل های PDF در وب سایت فلوید دسترسی داشته باشید.

ما فلوید را به دلیل کیفیت، قیمت مبل راحتی ارزان، ارتباطات حمل و نقل و تحویل، سهولت سفارش و شفافیت مواد، و همچنین گزینه هایی که طراحی آن برای توسعه آینده فراهم می کند، دوست داریم. ما همچنین از فیلم‌ها و تصاویر مونتاژ موجود در سایت آن قدردانی می‌کنیم، بنابراین خریداران می‌توانند حسی از محصول در یک فضای واقعی و متناسب با افراد دریافت کنند.

  • منابع:
    1. Modular design and customization (with limits)
  • تبلیغات:
    1. نقش اصلی سوهان عسلی در جشنها و سنتهای مختلف
    2. ۱۰ اصل مهمی که افراد شاد در زندگی فراموش نمی کنند
    3. چگونه راز موفقیت ثروتمندان را بفهمیم
    4. جایگاه انواع کلم در صیفی جات و منشا آن در بیماریها!