فرش ابریشم گونه واریس را درمان می کند

طراح داخلی می گوید: « در اتاق های بزرگ مانند اتاق های نشیمن کاملاً باز، فرش ابریشم گونه تشخیص واضح فضاها را ممکن می کند .

به عنوان مثال، می توانید یک فرش بزرگ زیر میز و صندلی در قسمت ناهارخوری قرار دهید تا به وضوح فضای اتاق غذاخوری را مشخص کنید.

همه افراد به اندازه کافی خوش شانس نیستند که در آپارتمان یا خانه خود یک پارکت مومی زیبا داشته باشند. برای کف‌های کاشی‌شده یا مشمع کف اتاق، فرش می‌تواند گرمای خاصی را به اتاق بیاورد، به شرطی که مواد طبیعی مانند پشم را ترجیح دهید.
علاوه بر کاربرپسند کردن فضاها، آسایش ساکنین را بهبود می بخشد. این فرش در زیر تخت یا در پای اتاق رختکن در اتاق خواب قرار می گیرد، این فرش توسط پاهای برهنه بسیار بیشتر از یک کف سرد و سخت مورد توجه قرار می گیرد.

فرش

برای کفپوش هایی که کمی رنگ و رو رفته اند یا با سلیقه ساکنین سازگار نیستند یا با دکوراسیون اتاق هماهنگی دارند، فرش ابریشم گونه می تواند بسیار مفید باشد.

می تواند یک کف پارکت کسل کننده را احیا کند، کد رنگی اتاق را به یاد بیاورد. هلن پائولی تصریح می کند که یا حسی از مدرنیته را به مکانی بیش از حد کلاسیک بیاورید .

تشک دارای قدرت عایق صدا نیز می باشد. ایده آل برای اتاق های بزرگ که به آرامی با اشیاء تزئینی یا مبلمان پر شده اند، به عنوان یک تله صدا عمل می کند. با کاهش پژواک اتاق و جداسازی همسایگان زیر، فرش می تواند در واقع این نقش عایق صدا را ایفا کند.

قرار دادن فرش در خانه کار آسانی نیست. باید به عوامل زیادی توجه کرد تا مانع گردش خون نشود و نیاز به نگهداری بیش از حد نداشته باشد.
هلن پائولی در این مورد توصیه هایی دارد: ” شما باید بسیار مراقب باشید که فرش شما در کجا قرار می گیرد. بررسی کنید که با باز شدن درها یا کمدها تداخل نداشته باشد.
علاوه بر این، لیز خوردن فرش رایج است. برای جلوگیری از هر گونه حادثه باید از یک زیرانداز خوب و ضد لغزش استفاده کنید.
برای هرکسی که نمی‌خواهد وقت خود را صرف چیدن خرده‌ها کند، یک فرش کم پرز یا بافته در اتاق‌هایی مانند اتاق غذاخوری انتخاب کنید. برای این فضا، از فرش‌هایی با حلقه‌های بزرگ نیز اجتناب کنید، پایه‌های صندلی‌ها ممکن است در پشم گیر کنند. ”
در نهایت، به یاد داشته باشید که فرش ها گاهی اوقات می توانند ضخیم باشند، بنابراین باید به اندازه ای بزرگ باشند که مبلمان را به طور کامل در خود جای دهند، در غیر این صورت، عدم تطابق بین سطح کف و فرش ایجاد می شود و عدم تعادل ایجاد می کند.