مردی که با شال مبل بافتنی خود را حلق آویز کرد

من آنها را نمی پوشم! من از درست کردن شال مبل بافتنی لذت می برم، اما معمولا آنها را در کمد لباسم نمی گنجانم. در عوض، من به سمت کت و ژاکت هایم می کشم. مجموعه شال ضعیف من به طور جدی مورد بی توجهی قرار گرفته است.

وقتی تیم Interweave در حال ایده‌های وبلاگ برای ماه شال در سایت بود، متوجه شدم که شال خود را نپوشیده‌ام و می‌توانم در مورد آن به عنوان بخشی از پردازش احساساتم درباره آن بنویسم. چرا آنها را نمی پوشم؟ چه چیزی در مورد آنها برای من ناراحت کننده است؟

در آماده شدن برای این فرو رفتن عمیق در روانم، تمام شال های بافتنی ام را بیرون آوردم و نگاهی به آنها انداختم. تنوع بسیار زیادی وجود دارد! از شال های مثلثی کوچک گرفته تا دال های بزرگ، من همه آنها را بافته ام.

شال
اینها شالهایی هستند که از بالا سمت چپ پیدا کردم: 198 یارد بهشت، کلاپوتیس، نیکاسی، نقطه شروع، شال چراغ دریایی، اوجو د دیوس، کری، شال لری، هیچهایکر، و عشق رنگ.
همانطور که مجموعه‌ام را مرتب می‌کردم، شال‌هایی را که پوشیده‌ام در یک دسته قرار می‌دهم و آن‌هایی را که نپوشیده‌ام در دیگری. همانطور که معلوم است، من یک شال کوچکتر را دوست دارم. من واقعا کوتاه قد هستم و فکر می کنم در شال هایی با “پروفایل پایین تر” احساس راحتی بیشتری می کنم. لحظه لامپ!

با فکر کردن به تجربیات شال بافتنی‌ام، آن‌هایی که واقعاً بزرگ هستند را از دست داده‌ام. من Find Your Fade را گره زدم، و اگرچه از کاموای خوش طعمیاستفاده کردم و عالی شد، اما من را تحت تأثیر قرار داد.

بزرگ بود، و مهم نیست که چگونه آن را سبک می کردم، برای من خیلی بزرگ بود. شبیه نانوک شمال شدم. بنابراین من آن را به دوست بید 5 ’10 اینچی خود دادم و شال روی او تماشایی است. آه اما او آن را دوست دارد، بنابراین من خوشحالم.

یکی دیگر از چیزهایی که برای من قابل توجه بود این است که من شال های جامدم را بیشتر از شال های چند رنگم می پوشم. کمد لباس من دریایی از رنگ های ثابت است، بنابراین مطمئن نیستم که چرا از این زیبایی های چند رنگ به عنوان لهجه استفاده نمی کنم. به لیست کارها اضافه شد!