نحوه رنگ کردن مو در خانه، مرحله به مرحله

تلاش برای تطبیق بازدیدهای منظم از سالن در یک برنامه شلوغ همیشه واقع بینانه نیست – که باعث می شود برخی از ما از آزمایش رنگ مو اجتناب کنیم. اما این روزها می توانید اوضاع را به دست خود بگیرید! جدیدترین محصولات رنگی خانگی مواد مضر کمتری نسبت به گذشته دارند و استفاده نسبتاً سریع و آسان است.

در واقع، مشکل‌ترین بخش این است که بفهمید کدام سایه برای شما بهتر است (نکته: شما فقط می‌خواهید 1 تا 2 درجه روشن‌تر یا تیره‌تر شوید؛ راهنمای ما برای انتخاب رنگ موی لاکچری را در اینجا ببینید!). هنگامی که انتخاب رنگ خود را مشخص کردید، بقیه کارها آسان است! ما به کارشناسان Vidal Sassoon Pro Series مراجعه کردیم تا نکات، ترفندها و تمام مراحلی را که برای دستیابی به رنگ مناسب برای سالن نیاز دارید، همه در راحتی حمام خود ارائه دهیم.

برای بهترین نتیجه، موها را قبل از رنگ کردن نشویید. وقتی موهای شما تازه شسته نشده باشد، پوست سر شما یک سد محافظ ایجاد می کند که به کاهش احتمال تحریک کمک می کند. پیشنهاد می‌کنیم در صورت عدم احتراق رنگ، یک پیراهن دکمه‌دار راحت بپوشید، ترجیحاً پیراهنی که به آن وصل نیستید.

قبل از اینکه به رنگی روی کل سر خود متعهد شوید، بهتر است آن را روی یک رشته نامحسوس تست کنید. در اینجا نحوه

رشته را بشویید و خشک کنید. یک تکه حوله کاغذی سفید یا حوله کاغذی را به عنوان پس زمینه نگه دارید تا نتیجه نهایی را یادداشت کنید (سفید به شما کمک می کند واقعاً ببینید که چگونه رنگ بیرون آمده است). اگر از سایه راضی هستید، آماده انجام بقیه موهایتان هستید.

ژل نفتی را در اطراف خط مو بمالید تا از پوست در برابر لک محافظت کنید. اگر لباس بلوچی روی پوست شما رفت، سریعا آن را با دستمال مرطوب پاک کنید.

دستکش های همراه را بپوشید، زبانه را از روی اپلیکاتور کرم توسعه دهنده VS PrecisionMix بردارید و درب بطری را باز کنید. کرم رب انار VS PrecisionMix را به بطری اپلیکاتور کرم توسعه دهنده VS PrecisionMix اضافه کنید.

انگشت دستکش را روی نوک اپلیکاتور قرار دهید، آن را از صورت خود دور کنید و خوب تکان دهید – حداقل 20 ثانیه – تا زمانی که کاملا مخلوط شود.

با استفاده از گیره های خود، بسته به طول و ضخامت، موها را به دو تا چهار قسمت تقسیم کنید.

بلافاصله به موهای خود رنگ بزنید. با یک بخش شروع کنید و تا زمانی که تمام بخش ها را انجام دهید ادامه دهید. به طور کلی، شما باید از ریشه شروع کنید و به سمت پایین ساقه مو حرکت کنید (اگر موهای خاکستری برای پوشاندن دارید این مهم است). اگر روشن‌تر می‌شوید (به جای تیره‌تر)، و هیچ رز مشکی برای پوشاندن ندارید، ابتدا رنگ را به قسمت‌های میانی و انتهایی اعمال کنید و سپس تا ریشه‌ها کار کنید.

  • منابع:
    1. How to Color Hair At Home, Step by Step
  • تبلیغات:
    1. لوله پلی اتیلن فشار قوی | تولید و عرضه بهترین برند های ساخت ایران
    2. سبد حصیری کپو | عمده فروش صنایع دستی در کشور
    3. پالتی که با آن می توان ماهی صید کرد!
    4. خرید اینترنتی گیاه باریجه