نوار دستگاه قند خون easy gluco هیچ وقت خراب نمی شود

گلوکومترها فقط به یک قطره خون نیاز دارند. مترها به اندازه کافی کوچک هستند که با آن سفر کنید یا در کیف قرار دهید. شما می توانید از یکی در هر جایی استفاده کنید.

هر دستگاه همراه با یک دفترچه راهنما ارائه می شود. و به طور معمول، یک ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی گلوکومتر جدید شما را نیز با شما بررسی می‌کند.

این ممکن است یک متخصص غدد یا یک مربی گواهی دیابت (CDE)، متخصصی باشد که همچنین می‌تواند به ایجاد یک برنامه مراقبت فردی، ایجاد برنامه‌های غذایی، پاسخ به سؤالات مربوط به مدیریت بیماری و موارد دیگر کمک کند.

این دستورالعمل‌های کلی هستند و ممکن است برای همه مدل‌های گلوکومتر دقیق نباشند.

به عنوان مثال، در حالی که انگشتان رایج ترین محل استفاده هستند، برخی از گلوکومترها به شما امکان می دهند از ران، ساعد یا قسمت گوشتی دست خود استفاده کنید.

قبل از استفاده از دستگاه، دفترچه راهنمای خود را بررسی کنید.

انسولین هورمونی است که توسط پانکراس تولید می شود. این به سلول های شما کمک می کند تا از گلوکز موجود در خون شما استفاده کنند. در دیابت نوع 1، لوزالمعده تولید انسولین را متوقف می کند یا بسیار کم تولید می کند

این امر آزمایش مکرر را مهم می کند. این به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که انسولین کافی برای ثابت نگه داشتن سطح قند خون خود دارید. اگر دیابت نوع 1 دارید، ممکن است لازم باشد سطح گلوکز خود را 4 تا 10 بار در روز آزمایش کنید

می توانید تست کنید:

قبل از غذا (غذا و میان وعده)
قبل و بعد از ورزش
قبل از خواب
احتمالا در طول شب
اگر روال شما تغییر کرد یا مریض شدید، ممکن است نیاز به آزمایش بیشتر داشته باشید.

داشتن گزارشی از نتایج، ایجاد یک برنامه درمانی را برای شما و ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی آسان تر می کند.

شما می توانید این کار را روی کاغذ انجام دهید، اما برنامه های گوشی های هوشمند که با گلوکومتر همگام می شوند، این کار را بسیار آسان می کنند. برخی از دستگاه ها حتی خوانش ها را روی خود مانیتورها ضبط می کنند.

دستورات پزشک خود را برای انجام کارهایی که بر اساس میزان قند خون انجام دهید، دنبال کنید. این ممکن است شامل استفاده از انسولین برای کاهش سطح بدن یا خوردن کربوهیدرات برای بالا بردن آن باشد.