ژله نوبل را با یخ کیلویی درست کنید!!

ژله مرغوب 90 درصد پروتئین ارزشمندی برای سلول ها دارد، این است که انرژی را تأمین می کند و عملکردهای متابولیک بدن را بهینه می کند.
پروتئین با کیفیت بالا از فرآیند تشکیل توده عضلانی پشتیبانی می کند و کارایی بدن را در طول فعالیت بدنی افزایش می دهد.

آمینو اسیدهای موجود در ژله از گروه پروتئین های آسان هضم هستند و به همین دلیل است که بدن آنها را به سرعت و به راحتی جذب می کند.

ژله نوبل به شما کمک می کند به خواب بروید، افرادی که برای به خواب رفتن مشکل دارند باید حتماً ژله و محصولاتی با محتوای ژلاتین بالا را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانند.

ژله به شما کمک می کند به خواب بروید، آنها منبع ارزشمندی از اسیدهای آمینه هستند که به طور طبیعی از تولید ملاتونین – هورمونی که مسئول خواب سالم و ارزشمند است – پشتیبانی می کنند.

ژله

علاوه بر این، ژله مواد معدنی ارزشمندی را برای بدن فراهم می کند که تنش عضلانی را کاهش می دهد و خطر گرفتگی اندام ها را در هنگام خواب کاهش می دهد.

ژله روند بهبودی بدن خسته شده در اثر بیماری یا جراحی را تسریع می کند، به همین دلیل است که به طور گسترده در هر رژیم غذایی بیمارستانی استفاده می شود.

واقعیت فوق چیز جدیدی نیست، سال‌هاست که ژله‌ها یک مکمل غذایی با هدف تقویت سیستم ایمنی و تسریع درمان شایع‌ترین بیماری‌ها و بیماری‌ها بوده‌اند.

این محصول طبیعی منبع ارزشمندی از ویتامین های C و D و مواد معدنی مانند کلسیم و فسفر است که باعث تحریک سیستم دفاعی بدن می شود.
این مواد مغذی اساسی، علاوه بر پروتئین، در تولید آنتی بادی نیز نقش دارند، وظیفه آنها مبارزه با باکتری ها، ویروس ها و سایر عوامل بیماری زا است که منجر به ایجاد بیماری های کم و بیش جدی می شود.

ژله فاقد چربی یا کلسترول است، به همین دلیل از آنفولانزا، سرماخوردگی و سایر بیماری های مرتبط با کاهش ایمنی جلوگیری می کند.