کنجد سیاه محلی + مشخصات بسته بندی عمده فله

مشخصات کنجد سیاه محلی+مشخصات بسته بندی عمده فله:

کنجد دانه ای مغذی با رنگ های سفید ،سیاه و قهوه ای است .همین امر باعث شده است تا مردم به دنبال پر خاصیت ترین نوع آن باشند.دانه و روغن کنجد سیاه محلی غنی از پروتئین است ‌و همچنین دارای عطر بهتری نسبت به کنجد معمولی دارد مصرف کنجد سیاه خواص بی نظیری برای سلامتی دارد. کنجد سیاه محلی یکی از قدیمی ترین ادویه های شناخته شده می باشد.

کنجد چربی بسیاری دارد اما این چربی از نوع گیاهی و چند باندی است. این روغن دارای اسیدهای چرب ضروری است که در ساختمان پوست به عنوان یک جز اصلی محسوب می‌شوند و در صورتی که کمبودی از این مواد مغذی ایجاد نشود، پوست کاملاً یکنواخت و نرم و لطیف به نظر می‌رسد. جالب است بدانید که وجود همین چربی‌هاست که اگر با یک منبع پروتئینی دریافت شود (کنجد به همراه چربی، پروتئین قابل توجهی دارد) به ترمیم موهای آسیب دیده پرداخته و از خشکی بیش از حد این عضو نیز جلوگیری می‌کند و موجب راحتی افرادی می‌شود که سال‌هاست از خشکی مو رنج برده و همواره از شانه زدن و رنگ کردن موهای خشکشان می‌هراسند. امروزه از روغن کنجد خصوصاً کنجد سیاه در تهیه انواع فراوده‌های آرایشی و بهداشتی خصوصاً محصولاتی که برای رفع انواع خشکی‌ها تجویز می‌شوند استفاده می‌شود. معمولا، در ترکیب انواع کرم‌ها و ماسک‌ها و شامپو‌های ترمیمی از این روغن استفاده شده تا خاصیت درمانی آنها چند برابر شود.

کنجد یکی از قدیمی ترین ادویه های شناخته شده می باشد اگر میخواهید با ویژگی های آن آشنا شوید این مقاله را دست ندهید. دانه کنجد سرشار از ویتامین آهن وB می باشد.که اگر این دو ویتامین در بدن ما کمبود داشته باشد منجر به سفید شدن زودرس مو،فراموشی ،کاهش شنوایی می شود، همچنین کنجد سرشار از ویتامین E نیز می باشد این ویتامین در سلامت پوست و مو بسیار موثر است. همچنین کلسیم و روی موجود در کنجد های سیاه محلی به مقدار زیادی می تواند استخوان های شمارا محکم نگه داشته و در جلوگیری از پوکی استخوان ها کوثر است. سلامت قلب:کنجد سیاه محلی سرشار از ویتامین های است که در کاهش کلسترول موثر است . همچنین دانه های کنجد حاوی منیزیم هستند که در کاهش فشار خون کمک می کنند. از دیگر خواص فوق العاده این کنجد ها میتوان به :محافظت در برابر سرطان ، درمان یبوست و سوء هاضمه، کمک به شیر دهی ،کاهش استرس و اضطراب و غیره اشاره کرد. همچنین یکی دیگر از خواص فوق‌العاده این محصول در باز شدن قاعدگی می باشد.برای این امر لازم است ب مقدار 150 گرم کنجد را آسیاب کرده ودر دو لیوان آب جوش بریزیم و شیره آن را گرفته و هر روز صبح و شب با یک لیوان آب میل کنید. این روش یکی از بهترین روش های برای باز شدن قاعدگی می باشد. همچنین می توانید یک قاشق چایخوری دانه کنجد را با عسل مخلوط کرده و حداقل ۱۵ روز قبل از تاریخ شروع پریودی تان آن را مصرف نمایید این گیاه به قدری در سال کردن عضلات رحم موثر است که حتی از آن جهت زایمان آسان نیز استفاده می شود.

کنجد سیاه محلی + مشخصات بسته بندی عمده فله

فروش کنجد سفید

فروش کنجد سفید فروش کنجد سیاه:

کنجد سفید یکی از محبوب‌ترین افزودنی‌ها برای انواع غذاها در ایران به‌حساب می‌آید و با توجه به خواص دارویی و درمانی فراوان، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. به‌طور کلی دو نوع کنجد سفید با توجه به محل کشت محصول در بازار خشکبار و بذریجات ایران وجود دارد که یک نمونه کنجد سفید هندی و نمونه دیگر کنجد سفید ایرانی است که در کیفیت، شکل ظاهری و قیمت با یکدیگر تفاوت دارند. رنگ کنجد سفید ایرانی در واقع به کرمی و زرد متمایل بوده و کاملا چرب است اما در نقطه مقابل کنجد سفید هندی اصلا چرب نیست. بسیاری از صنایع تولیدی به عنوان عمده مصرف‌کننده کنجد سفید ایرانی و هندی شناخته می‌شوند که همواره به دنبال خرید کنجد سفید با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند. از خواص و فواید منحصر به‌فرد کنجد سفید، می‌توان به چاق کننده، تقویت نیروی جنسی، نرم‌کننده معده و روده‌ها و … اشاره کرد؛ از این‌رو مصرف کنجد سفید مرغوب برای سلامتی بدن انسان مفید خواهد بود.

قیمت کنجد سفید ایرانی با توجه به فواید منحصر به‌فرد و طعم و عطر بی‌نظیر در مقایسه با کنجد هندی بیشتر است. به‌طور کلی قیمت کنجد فله سفید ایرانی در بازار خشکبار و بذریجات کشور تحت تاثیر فاکتورهایی چون میزان واردات کنجد سفید پاکستانی، هزینه‌های فرآوری کنجد در ایران، میزان واردات کنجد سفید هندی و قیمت آن، میزان تقاضا، هزینه حمل و نقل و نوسانات بازار ارز تعیین خواهد شد.

بازرگانی زرین به عنوان بزرگترین عامل فروش عمده و جزئی کنجد سفید ایرانی در کشور مشغول فعالیت است که این امکان را برای متقاضیان خرید کنجد سفید ایرانی فراهم کرده تا با مراجعه به سایت فروشگاه ها کنجد سفید را تهیه کنند.جالب است بدانید که کشت کنجد سفید آسان‌تر از کشت کنجد سیاه یا قهوه‌ای است، اما خواص آن کم‌نظیر است.

کنجد سیاه بو داده

کنجد سیاه بو داده کنجدسیاه بو داده:

کنجد سیاه بو داده با کیفیت بالا و ارزان در ایران در فروشگاه های مختلف در دسترس مشتریان ایرانی است. در این فروشگاه کنجد سیاه با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می شود که می تواند به کلیه نقاط ایران و همچنین برای صادرات ارسال شود.

خواص کنجد سیاه بو داده برای سرماخوردگی :مصرف دانه کنجد، کدو تنبل و تخمه آفتابگردان به دلیل داشتن اسیدهای چرب امگا 6 در جلوگیری از عفونت سرما موثر است.از نظر طب سنتی کنجد داری طبع گرم و تر است و انرژی ۱۰۰ گرم از این دانه ۵۷۳ کالری است. دانه های کنجد یکی از بهترین منابع غذایی سرشار از فیبر هستند. مقادیر بالای فیبر موجود در دانه های کنجد به سلامت دستگاه گوارش کمک می کند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی، برخی از سرطان ها، چاقی و دیابت نوع ۲ را کاهش می دهد. برخی مطالعات نشان می دهد که خوردن دانه های کنجد به طور منظم می تواند باعث کاهش چربی خون بالا (کلسترول و تری گلیسیرید بالای خون) شود. دانه های کنجد حاوی مقادیر بالای آمینو اسید ها هستند.

قیمت کنجد سیاه بو داده به دلیل نوع تولید، کمی بیشتر از قیمت کنجد خام است. در این صورت در تاریخ مهرماه سال ۱۳۹۹، قیمت هر ۲۵۰ گرم کنجد بو داده از ۲۰ هزار تومان به بالا است. البته قیمت برخی از فروشگاه‌ها و برندهای معروف تولید و فروش کنجد از ۳۰ هزار تومان آغاز می‌شود. با این حال بهتر است بدانید که قیمت کنجد بو داده به کیفیت و عوامل بسیار دیگری بستگی دارد.

بسته بندی کنجد سیاه محلی

بسته بندی کنجد سیاه محلی بسته بندی کنجد سیاه محلی:

ویژگی‌های محصول :وزن خالص: 1000 گرم وزن با بسته‌بندی: 1100 گرم مواد اولیه: کنجد شیوه نگهداری: در دمای منزل مناسب برای: همه ی افراد و گروه های سنی و به عنوان ادویه یا استفاده برای مربا و ارده و روغن کشی سایر توضیحات: کاملا ارگانیک و مقوی زمان ماندگاری: سه تا چهار سال.

درباره محصول دانه و روغن کنجد سیاه غنی از پروتئین هستند و دارای عطر بهتری نسبت به سایر رنگ کنجد معمولی می باشد، همچنین مصرف کنجد سیاه خواص بی نظیری برای سلامت بدن به همراه دارد. 1.ضد پیری 2.سلامت پوست و استخوانها به دلیل وجود روی و کلسیم و ویتامینE 3.سلامت قلب: دانه کنجد سرشار از موادی است که به آنها به عنوان سسامین و سسامولین شناخته می شود که می تواند به کاهش سطح کلسترول شما کمک کند. دانه های کنجد سیاه همچنین حاوی منیزیم هستند که به کاهش فشار خون کمک می کنند. 4.محافظت در برابر سرطان سسامین موجود در دانه کنجد برای محافظت از کبد در برابر صدمات توسط رادیکال های آزاد لازم است. از آنجا که کبد شما برای روند سم زدایی بدن بسیار مهم است، محافظت از آن همچنین به معنای محافظت از بدن در برابر بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان است. 5.تسکین یبوست و سو هاضمه روغن موجود در کنجد سیاه می تواند به روانکاری روده شما کمک کند، از طرفی فیبر موجود در کنجد سیاه بخش عمده ای از فیبر مورد نیاز برای عبور صاف از روده شما از طریق دستگاه گوارش شما را تامین می کند. بجز یبوست، دانه های کنجد سیاه برای پاکسازی کرم ها از روده بزرگ و همچنین برای بهبود گوارش مفید هستند 6.کمک به شیردهی 7.تثبیت فشار خون 8.حاوی چربی های سالم 9.جلوگیری از بیماری های قلبی 10.کاهش کلسترول 11.بهبود وضعیت خواب به علت داشتن منیزیم 12.تسکین آرتروز به علت وجود مس 13.محافظت از کبد به علت آنتی اکسیدان های موجود 14.جلوگیری از آسم 15.سلامت چشمها.

کنجد سیاه محلی

کنجد سیاه محلی کنجد سیاه محلی:

یکی از معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین ادویه‌های جهان، کنجد مشکی یا سیاه محلی است که نسبت به نمونه‌های معمولی عطر و طعم بیشتری دارد.این نوع کنجد عطر و مزه غلیظی دارد .معمولا عقیده بر این است که خواص کنجد سیاه نسبت به نمونه‌های معمولی بیشتر است و بر خواص درمانی آن در طب سنتی تأکید بسیار زیادی کرده‌اند. مهم‌ترین ویتامین‌های موجود در کنجد سیاه شامل ویتامین B و E است و مواد معدنی مثل مس، مولیبدن، منگنز، سلنیوم، کلسیم، منیزیم، آهن، تریپتوفان، فسفر و روی هستند. از طرفی با مصرف کنجد سیاه، منبع غنی از فیبر و فیتوسترول دریافت خواهید کرد که برای دستگاه گوارش بدن شبیه به معجزه است. اما در کنار این موارد بد نیست با برخی از مهم‌ترین خواص معجزه آسای کنجد مشکی آشنا شوید. توجه داشته باشید، این نظر که کنجد سیاه همان سیاه دانه است، درست نیست و این دو از هم دیگر متفاوت هستند.کنجد حاوی پروتئین، ویتامین های F1، E ، D ، B و لسیتن است. مقدار روغن که از آن به دست می آیدحدود 50 درصد است. تفاله روغن کنجد هم ازنظر داشتن مواد پروتئینی غذای بسیار خوبی برای گاوهای شیرده می باشند. کنجد معمولاً به دو شکل است پوست گرفته شده یا همراه پوست،تهیه و مصرف می شود.

خرید عمده کنجد سیاه اهواز

خرید عمده کنجد سیاه اهواز خرید عمده کنجد سیاه اهواز:

کنجد سیاه(مشکی) فروش عمده انواع کنجد مشکی در وبسایت گیاهینه میوه آن به صورت كپسولی است که محتوی آن دانه های كوچك، مسطح و بیضوی است كه به آن دانه كنجد گفته می شود و قسمت مورد استفاده این گیاه است . کنجد مانند زرشک از گونه گیاهان سودآور و استراتژیکی هستند که در دوره خشکسالی کشت می شوند. بیشتر از پنج هزار سال است که انسان ها به خواص فوق العاده کنجد پی برده اند. در قدیم پهلوانان آن را برای بالا بردن میزان نیروی خود استفاده می کردند. هندی ها بیش از سایر اقوام به خاصیت و اثرات معجزه آسا این گیاه اهمیت قائلند و آن را به عامل زیادکننده قدرت و طول عمر می شناسند و از آن در تشریفات مذهبی خود زیاد استفاده می کنند و همچنین خوردن این گیاه از قدیم در ایران هم معمول بوده است به طور مثال نانوایان مغز آن را روی نان می پاشیدند و این کار تا به امروز در میان آنها رایج است. وطن کنجد هندوستان است که از آنجا به نقاط دیگر دنیا صادر شده است. امروزه چین از بزرگترین کشور های تولیدکننده کنجد در دنیا می باشد. در ایران هم کنجد تولید می شود که بیشتر مصرف آن برای تهیه روغن و حلوا ارده است.کنجد ایرانی بیشتر در منطقه های جیرفت، بوشهر، لار، خوزستان، شمال کشور و اصفهان کشت میشود. این دانه در مناطق مختلف قیمت متفاوتی دارد و بیشتر برای درست کردن ارده از آن استفاده می شود. کنجد معمولاً به دو شکل است پوست گرفته شده یا همراه پوست که هر دوی آن در بازار موجود هستند.

تولید کنجد سیاه

تولید کنجد سیاه تولید کنجد سیاه:

کشور ما یکی از مراکز بزرگ کشت و تولید کنجد سیاه دیم و زراعی است. صادرات عمده کنجد سیاه دیم ایران به کشورهای مختلف دنیا از جمله قطر، عمان، امارت متحده عربی، گرجستان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و … صورت می‌گیرد و درآمد ارزی قابلی توجهی را برای کشور به ارمغان دارد.

زمان کاشت تا برداشت محصول کنجد بین نود تاصد روز است .کشت کنجد سیاه را یکی از کشت‌های کم‌آب‌بر و دیم بیان کرد : این کشت با توجه به کمبود منابع آبی زیرزمینی می‌تواند یکی از کشت‌های جایگزین محصولات پرآب‌بر بوده و از صرفه اقتصادی بالایی هم برای کشاورزان برخوردار باشد.

کنجد عسلی عقاب

کنجد عسلی عقاب کنجد عسلی عقاب:

کنجد از دانه‌های پرخاصیت و مفید برای سلامتی است. زمانی که کنجد را با عسل مخلوط می‌کنند نوعی شیرینی خوشمزه به نام کنجد عسلی نرم درست می‌شود که متناسب با روش تهیه آن و موارد استفاده شده در تهیه آن قیمت کنجد عسلی‌ها با هم فرق می‌کند.

کنجد عسلی حلوای عقاب که در بسته 32 عددی به بازار عرضه می شود می تواند انتخابی بسیار عالی و سالم برای این موضوع باشد. همانطور که از نام این محصول پیداست، درون آن از عسل و کنجد که خود دارای مواد معدنی بسیار غنی و انرژی بالا استفاده شده است. این بسته 32 عددی دارای صرفه اقتصادی بوده و بهداشتی است.