زیتون اسلایس بانیان در عرض چند روز 20 کیلو وزن را کاهش می دهد

باید این را بدانید زیتون اسلایس بانیان میوه درخت زیتون همیشه سبز از خانواده زیتون است. نام آشنای زیتون به زیتون های رسیده یا زیتون هایی که مخصوصاً با سود سوزآور رنگ شده اند اشاره دارد.

زیتون (دروپ) دارای رنگ سبز زیتونی، ساختار خمیری متراکم است و به دلیل نارس بودن میوه، به خوبی از هسته جدا می شود. طعم زیتون طبیعی حاوی تلخی است، برای مصرف آن زیتون خیسانده و ترشی است، زیتون تازه برای مصرف مناسب نیست.

درختان زیتون به سن دو هزار سال می رسد، تصویر شاخه زیتون با میوه ها نماد صلح در بسیاری از ادیان است.محتوای کالری زیتون 115 کیلو کالری در هر 100 گرم محصول است.

این محصول حاوی: بتاکاروتن ، ویتامین های گروه B ، A ، E ، PP و همچنین املاح مواد معدنی مانند پتاسیم ، کلسیم ، منیزیم ، فسفر و سدیم می باشد.

زیتون سرشار از فیبر غذایی است که تاثیر مثبتی بر فعالیت دستگاه گوارش دارد و حرکت روده را بهبود می بخشد، حاوی آنتی اکسیدان های ضد پیری (کالریزاتور) است.

 زیتون

اسیدهای چرب چند غیر اشباع سطح گلوکز خون را کاهش می دهند، تشکیل لخته های خون را کاهش می دهند و خاصیت ارتجاعی دیواره عروق را حفظ می کنند.

یک افسانه رایج در مورد فواید خوردن هسته زیتون باید روشن شود. هسته های زیتون و زیتون قابل هضم نیستند، بنابراین باید از 1 تا 2 هسته بلعیده شده سود واقعی انتظار داشت.

شما باید عقل سلیم را رعایت کنید و سعی نکنید هسته های زیتون های غول پیکر را با نوک تیز قورت دهید تا آسیب فیزیکی به روده ها وارد نشود.

مرسوم است که از زیتون به عنوان یک غذای مستقل به عنوان پیش غذای سرد استفاده می شود، علاوه بر سالاد، پیتزا، پاستا، آن را به غذاهای گرم، هودج، سس ها اضافه می کنند و به عنوان یک تزیین خوشمزه برای غذاها استفاده می کنند.

با وجود تمام فواید زیتون، خوردن آن را به مقدار زیاد توصیه نمی کنیم، این زیتون حاوی مقدار زیادی نمک و امگا 6-9 است. به یاد داشته باشید که اگر روزی 3-5 زیتون بخورید، خوب است و یک شیشه کامل مضر است!

با تماشای کلیپ ویدیویی “زیتون – فواید و مضرات” می توانید با فواید و مضرات زیتون بیشتر آشنا شوید. زیتون و زیتون سیاه چه فوایدی دارد» برنامه تلویزیونی «درباره مهم ترین چیز».

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.