چسب صنعتی دوقلو شما را از اوردن نصاب کاشی بی نیاز می کند

اکریلیک، اپوکسی، ذوب داغ، پلی اورتان، سیلیکون، ترموست و چسب های فرآوری UV جزو چسب صنعتی دوقلو و همچنین درزگیرهای صنعتی می باشد.

بیشتر چسب های صنعتی در کاربردهای بست استفاده می شود. درزگیرهای صنعتی برای پر کردن شکاف بین درزها یا روی سطوح استفاده می شود. و حاوی مایعات، جلوگیری از نشت و جلوگیری از نفوذ مواد ناخواسته.

چسب‌های صنعتی را می‌توان به روش‌های مختلفی دسته‌بندی کرد، اما معمولاً بر اساس ترکیب شیمیایی (مانند چسب‌های اکریلیک) یا بر اساس ویژگی‌های چسبندگی (مانند چسب‌های ذوب داغ).

انواع چسب ها و درزگیرهای صنعتی موجود در پایگاه داده Engineering360 SpecSearch شامل اکریلیک ها و سیانواکریلات ها می باشد.

چسب های اپوکسی؛ رزین های فنولیک، ملامین و اوره فرمالدئید؛ و چسب های پلی اورتان محصولات لاستیکی و سیلیکونی نیز از بسیاری از تامین کنندگان مختلف در دسترس هستند.

چسب های اکریلیک به دلیل مقاومت محیطی عالی و زمان گیرش سریع در مقایسه با سایر سیستم های رزین شناخته شده اند. سیانواکریلات ها یا چسب های فوق العاده، چسب های آکریلات یک بخشی هستند که در تماس با سطوح جفت شده از طریق واکنش با رطوبت سطح، فوراً خشک می شوند.

چسب

چسب های اپوکسی ترکیبات شیمیایی برای اتصال اجزا هستند. یک کوپلیمر، اپوکسی از دو ماده شیمیایی مختلف تشکیل می شود: رزین و سخت کننده.

رزین های فنولیک، ملامینه و فرمالدئید چسب های ترموست هستند که پیوندهای قوی ایجاد می کنند و مقاومت خوبی در برابر دماهای بالا دارند. به عنوان مواد ترموست، برای پخت و ایجاد یک پیوند مطمئن به گرما یا گرما و فشار نیاز دارند.

چسب های پلی اورتان انعطاف پذیری، مقاومت در برابر ضربه و دوام عالی را ارائه می دهند. آنها اغلب در نجاری نهایی و پروژه های نجاری استفاده می شوند.

چسب‌ها و درزگیرهای لاستیکی پیوندهای بسیار انعطاف‌پذیری ایجاد می‌کنند و معمولاً بر پایه ترکیبات بوتادین-استایرن، بوتیل، پلی ایزوبوتیلن یا نیتریل هستند.

چسب ها و درزگیرهای سیلیکونی دارای انعطاف پذیری بالا و مقاومت در برابر حرارت بسیار بالا هستند. آنها در لوله کشی و همچنین در کاربردهای دریایی استفاده می شوند.

چسب‌های صنعتی که با ویژگی‌های چسبندگی‌شان مشخص می‌شوند عبارتند از: مذاب داغ، حساس به فشار و تماس، ترموست و چسب‌های پخت UV (قابل درمان با اشعه و نور).

چسب‌های ذوب داغ را می‌توان به طور مکرر در اثر حرارت نرم یا ذوب کرد و با سرد شدن سخت یا گیر کرد. آنها اجازه می دهند تا قطعات در حین مونتاژ برداشته یا تغییر مکان دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.